Презентуємо матеріали Бізнес-форуму “Клієнтський сервіс як потужна конкурентна перевага”

Шановні друзі!

У зв’язку із значним інтересом до теми клієнтського сервісу, соціальної  відповідальності бізнесу та за підсумками Всеукраїнського Бізнес-форуму “Клієнтський сервіс як потужна конкурентна перевага”, якій з успіхом пройшов у Вінниці 21 шрудня 2017 року, Спілка підприємців СТІНА публікує матеріали доповідей основних спікерів заходу, а також надає посилання на відеострим із повним відеозвітом про перебіг бізнес-форуму.

Отже, передивитися найцікавіші моменти форуму на ВІДЕО можна за цим посиланням.

Скачати матеріали доповідей наших спікерів можна, перейшовши за наступними лінками:

 

Таїсія Левченко Клієнтський сервіс. Найголовніше, що потрібно знати власнику бізнесу

 

Михайло Ткач Фокусування на ключовому клієнті як ефективний метод підвищення якості сервісу

 

Сергій Комберянов Лін методологія як інструмент покращення сервісу

 

Лідія Пащук Маркетинг послуг

 

Олександр Печалін Спілка підприємців «Стіна»: пріоритети у 2018 році - сервіс та соціальний маркетинг

 

Поліна Купрійчук Які скарги вінничани публікують в онлайні та як на них реагують компанії

 

Олександр Бакка Скарги клієнтів, що з цим робити і як отримати вигоду

 

Будемо раді бачити вас у багатстві, здоровї та добробуті на заходах Спілки СТІНА у наступному 2018 році!

І памятайте: підприємець - це ТВОРЕЦЬ суспільних благ!

© 2010–2018 Спілка підприємців «Стіна»