Особистий профіль СЕО у соцмережах – 82% довіри до компанії

0
79

 

А якщо не запрацює? – запитав мене потенційний клієнт після моєї презентації SMM-стратегії розвитку його бізнесу, акцент у якій було зроблено на його особистий профіль. Звісно, це було не єдине питання. Ще клієнта цікавило:

  •  Чому саме фейсбук?
  •  Чому саме персональні профілі, а не бізнес-сторінки?
  •  Чому саме профіль СЕО/овнера?

Ще до карантину ні для кого не було секретом, що соціальні мережі – must have для розвитку бізнесу. А за останні 12 міс. їх використання зросло більш ніж на 12%. У коментарі прикріплюю інфографіку «Найпопулярніші соціальні мережі у всьому світі станом на липень 2020 року, ранжировані за кількістю активних користувачів» (Statista). І я ми бачимо – пальму першості отримує саме Facebook, який налічує понад 2,7 млрд активних користувачів щомісяця.

В одному із досліджень на сайті GO-Gulf йдеться про те, що споживачі на 82% більше довіряють компанії, якщо гендиректор активно веде свої персональні профілі у соцмережах.

Також 77% споживачів частіше купують бренди, засновники яких присутні онлайн. Присутність керівництва у соціальних мережах стимулює 78% професіоналів обирати компанію для місця роботи.
Також, публікації з особистої сторінки мають на 561% більше охоплення, у порівнянні з публікаціями на бізнес-сторінці бренду. Репости дописів з особистих сторінок роблять у 24 рази частіше, ніж зі сторінок компаній (дані MSLGROUP).

Так чому я наполягаю на розвитку саме персональних профілів:

  • персональні бренди диференціюють продукти на ринку (сприяння розвитку бізнесу);
  • створення авторитету для залучення капіталу (репутація);
  • про людей пишуть більше, ніж про компанії (впізнаваність).

Значна частка іміджу компаній сьогодні тримається саме на успішному бренді лідера. Зізнайтеся, були випадки, що ви обирали товар саме завдяки особистості, яка його представляє?
джерело:investgazeta.ua