25 – 26 липня відбулось засідання Конкурсної комісії проекту «Село: Кроки до розвитку. Вінниччина 2019»

0
408

Один із найефективніших проектів соціальної відповідальності бізнесу в Україні – проект «Село: Кроки до розвитку» ПрАТ «Миронівський хлібопродукт» отримав важливий проміжний результат.

Від квітня по червень, мешканці Вінницької області: фермери, підприємці, місцеві активісти та громадські організації, готували бізнес-плани, які не тільки можуть стати фундаментом для розвитку власного бізнесу, але й значним чином посприяти розбудові громади.

25 і 26 липня у Вінниці відбулось засідання Конкурсної комісії, на якому із 120 заявників було відібрано 29 переможців, що вже у серпні-вересні отримають гранти у сумі 50 тис. грн. на початок реалізації або розвиток власної бізнес-ідеї. Зміст і економічна аргументація багатьох проектів просто вражає!

Список переможців проекту «Село: Кроки до розвитку. Вінниччина 2019» буде розміщено на нашому сайті о 20.00 6 серпня 2019 року.

Ну хто б міг подумати, що вирощувати на Вінниччині лікарські трави дуже вигідно! І що класичні «борті» та вулики з дерева значно поступаються своїм технологічним «братам», зробленим з штучних матеріалів. А які смачні крафтові сири, вироблені у Літинському районі за татарськими рецептами – встигли переконатись майже усі учасники проекту. І не тільки сири – і медові вина, смачні копченості, корисні чаї – лише невелика частина продуктів, представлена на розсуд Комісії їх виробниками.

Надзвичайно важливою відмінністю цьогорічного конкурсу стала велика кількість проектів, спрямованих на реалізацію ідей у сфері креативного (творчого) бізнесу та сфери послуг. Впровадження таких проектів у сільській місцевості значно покращить якість життя місцевих жителів, адже наявність у селі перукарні, широко профільної майстерні, закладу побутового обслуговування чи дитячої студії малювання (або ж гуртка з волейболу) створить додаткові умови для комфортного життя.

Найголовнішим підсумком цього етапу, на нашу думку, можна вважати той факт, що абсолютна кількість поданих проектів були спрямовані на отримання доходу через створення додаткової вартості. Це свідчить про готовність малого бізнесу відходити від сировинних стандартів на зразок – посіяв-зібрав – урожай відразу продав, до впровадження сучасних технологій переробки та утримання кон’юктурної значущості на ринку. Такі рішення дозволяють збільшити прибуток у 2-3 рази в залежності від типу виробленої продукції.

Вагомою особливістю цьогорічного конкурсу стало не тільки збільшення більш ніж в 2 рази кількості учасників, але й суттєве зростання якості самих конкурсних заявок (бізнес-планів). Саме ця причина призвела до високого рівня конкуренції ідей, і тому члени комісії у складі: менеджера відділу корпоративної соціальної відповідальності ПАТ «МХП» Світлани МИГАЛЬ, регіонального представника цієї компанії Тетяни ГОРБАТЮКта Голови правління Спілки підприємців «СТІНА» Олександра ПЕЧАЛІНА, окрім оцінки економічного ефекту, велику увагу звертали на саму презентацію підприємницької ідеї конкурсантами.

Помірна емоційність, зав’язана на впевненість в успіху задуманої справи, гарна презентація із показом розуміння маркетингової стратегії, довгострокового бачення розвитку, часточка власної душі, вкладена в кожну упаковку із готовим продуктом – ці складники  стали головними чинниками успіху переможців. І ми впевнені, що на Вінниччині незабаром з’явиться ще 29 нових мікро-бізнесів, які ініціюють можливість створення нових робочих місць, розвитку громад, поштовх до активізації інших підприємницьких ініціатив.

Спілка підприємців СТІНА висловлює глибоку вдячність компанії «Миронівський хлібопродукт»за активну соціальну позицію, Департаменту міжнародного співробітництва і регіонального розвитку Вінницької ОДАв особі Директора Володимира Мережка– за сприяння і партнерство у реалізації проекту, Вінницькому НГО Хабу– за чудову організацію конкурсного змагання.

Ми бажаємо переможцям конкурсу успіху і наснаги у подальшій діяльності. А тим, хто був учасником змагання, але зовсім трошки не «дотягнув» до перемоги, радимо обов’язково продовжувати свій пошук і готуватись до участі у конкурсі  проектів «Село: Кроки до розвитку» у наступному році.

Для інформації:

МХП – це провідна компанія з промислового виробництва курятини в Україні з найбільшою часткою ринку і високою пізнаваністю брендів. МХП контролює всі етапи виробництва курятини: від вирощування зернових і олійних культур, виробництва комбікормів до виробництва інкубаційних яєць та вирощування бройлерного поголів’я, переробки, збуту, дистрибуції та продажу м’яса птиці (зокрема через франчайзингові точки МХП).

https://mhp.com.ua

Громадська організація «Вінницька обласна організація «Спілка підприємців «Стіна» – об’єднання малого і середнього соціально відповідального бізнесу України, що створює здорові правила гри у веденні бізнесу, поширює підприємницьку культуру  і формує свідомість громади щодо ролі підприємця в створенні суспільних благ. Спілка об’єднує 38 експертів з питань захисту та розвитку бізнесу. Членами спілки являються більше 140 бізнесменів області.