Зареєструватись членом спілки підприємців "СТІНА"

На головну Послуги Послуги з побудови систем управління якістю

Послуги з побудови систем управління якістю

Цільова аудиторія

З точки зору управління якістю підприємців МСБ можна розподілити на 4 основні групи:

Роздрібна торгівля (рітейл)

  • супермаркети
  • роздрібна торгівля (продукти харчування)
  • роздрібна торгівля (товари тривалого використання - одяг, взуття, аксесуари, електроніка, меблі, товари для дому)

ХоРеКа
(HORECA)

  • готелі
  • ресторани
  • кафе

Сервісні
організації

  • салони краси
  • медичні заклади (клініки, аналізи)
  • спортивні зали
  • обслуговування автомобілів
  • ремонт побутової техніки та електронних виробів
  • ІТ
  • ремонт, пошив одягу та взуття

Аудит виробничих підприємств

  • виробництво продуктів харчування
  • виробництво високотехнологічної продукції
  • ремісництво
  • підприємства легкої промисловості
  • деревообробна промисловість
  • інші галузі

Побудова системи управління якістю обслуговування SERVQUAL

Сьогодні в розвинутих країнах понад 80% населення працює в сфері послуг та абсолютно всі підприємства надають послуги. Саме якість послуг та рівень задоволення ними споживачів є джерелом забезпечення стійких конкурентних переваг підприємства як на внутрішніх, так  міжнародних ринках. Якість послуги важко визначити та важко оцінити її рівень, проте 

Тому Спілка підприємців «СТІНА» пропонує підприємцям інноваційну послугу SERVQUAL – побудову системи управління якістю обслуговування.

Послуга SERVQUAL для Вашого підприємства дасть змогу:

  • Оцінити рівень обслуговування Ваших клієнтів
  • Виявити причини недостатнього або не такого як хотілось би рівня збуту
  • Поглянути на Ваш бізнес очима клієнта
  • Розробити стандарти обслуговування саме для Вашого підприємства
  • Впровадити передові технології обслуговування
  • Забезпечити якість надання послуг і в майбутньому.

Алгоритм роботи з членом спілки:

Діагностика підприємства:

  • Інтерв'ю з менеджментом, власником компанії, виявлення цілей підприємства, можливостей, потенційних причин невдач
  • Проведення тестування/оцінювання персоналу, аудит якості - Таємний покупець

Розробка програми покращення послуг:

  • Кабінетне дослідження
  • Розробка стандартів обслуговування та методів впровадження

Навчання персоналу

  • Проведення стратегічних сесій, узгодження стандартів (за потреби, за домовленістю з клієнтом)
  • Проведення навчання персоналу

Контроль впровадження

  • Таємний покупець
  • Атестація персоналу, підвищення кваліфікації (за потреби)
  • Перегляд стандартів (за потреби)

Залучення членів Спілки

Члени Спілки залучені в процесі надання послуги в наступних питаннях:

Етап співпраці Заходи Дії Спілки щодо залучення
Діагностика підприємства,Контроль впровадження
  • Фокус-групи експертів,
  • Таємний покупець
Визначити готових до співпраці членів-експертів за різними напрямами бізнесу (рітейл, сервісні організації, ХоРеКа)
Розробка стандартів обслуговування
  • Обговорення стандартів, залучення до впровадження
Формування бази  даних експертів та визначення умов співпраці
Навчання персоналу
  • Залучення експертів відповідних галузей до проведення стратегічних сесій та навчання
Формування бази  даних експертів та визначення умов співпраці

Спілка підприємців “Стіна” висловлює подяку проекту ООН «Зміцнення бізнес-об'єднань малих і середніх підприємств», Києво–Могилянській бізнес школі та Швейцарському бюро співробітництва в Україні, за допомогу у формуванні даної послуги, в рамках навчального проекту управлінського розвитку.