В Україні стартувала гаряча лінія для звернень громадян із питань мобілізації, а також для подання скарг на роботу територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (ТЦК). Вже за перший тиждень роботи було опрацьовано 258 звернень.
Про запуск гарячої лінії повідомила пресслужба Сухопутних військ Збройних сил України. Основна мета лінії — надати громадянам оперативну та доступну інформацію з питань військової служби, мобілізації та обліку військовозобов’язаних. Також громадяни можуть подати скаргу на роботу ТЦК, якщо виникають проблеми чи конфліктні ситуації.
Швидка інформаційна підтримка та консультації щодо військової служби
Гаряча лінія створена для забезпечення громадян консультаціями щодо їхніх прав і обов’язків під час мобілізації. Завдяки цій ініціативі кожен громадянин має можливість отримати інформацію про основні вимоги та процедури, пов’язані з мобілізаційною підготовкою. Для звернень було відкрито спеціальний телефонний номер — 0800301937, за яким фахівці гарячої лінії готові надати підтримку в питаннях, що виникають у процесі мобілізації.
“Громадяни мають можливість проконсультуватися щодо своїх прав та обов’язків під час мобілізації, а також звернутися у випадку проблем та наявності скарг на роботу ТЦК та СП”, — зазначається у повідомленні від Сухопутних військ.
Основні послуги гарячої лінії
Першочерговими завданнями гарячої лінії є надання консультацій з різноманітних аспектів військової служби, допомога з вирішенням конфліктних ситуацій, а також роз’яснення нормативних положень і процедур мобілізації. Також, для прямих звернень між громадянами і військовими частинами, функціонує Call-центр Командування Сухопутних військ за номером 0800500410. Тут громадяни можуть отримати інформацію з питань підготовки, забезпечення та інших аспектів служби, а також напряму зв’язатися з представниками командування.
Перші результати роботи
За даними Сухопутних військ ЗСУ, за період з 28 жовтня по 3 листопада гаряча лінія та Call-центр опрацювали 258 звернень громадян. Переважну частину звернень вдалося вирішити у телефонному режимі, що свідчить про ефективність нової інформаційної служби. Громадяни звертаються з різними запитаннями, від консультацій щодо мобілізаційної служби до скарг на роботу ТЦК.